La nostra primera xerrada

Ds, 16/02/2013
Autoria: 
Laura Bartrons i Goretti Xiberta

Enraonem?

Guia Didàctica
  • En aquesta activitat pretenem treballar les característiques i l'estructura del text expositiu.
    Volem potenciar sobretot les habilitats comunicatives dels nostres alumnes i anar fomentant l'ordre i la claredat en la construcció del seu discurs.
    No menys important és la seguretat personal i l'autoestima que els produeix veure que se'ls escolta i que són capaços de tirar endavant una tasca individualment.

     
  • El mestre actuarà com a orientador en tot el procés.
    Bàsicament és qui posarà les condicions i oferirà models.
    Després en cadascun dels passos del procés: tria del tema, cerca d'informació, elaboració del guió i preparació de l'exposició oral intervindrà més o menys
    en funció de l'autonomia dels alumnes, tot i que es procurarà diversificar aquest ajut amb els companys, alumnes més grans.
    El/la mestre/a d'educació especial ajudarà als nens amb més dificultats.

     
  • Degut a la tipologia del nostre alumnat, reforcem l'assaig que habitualment farien a casa, amb l'ajuda dels pares, amb la intervenció d'alumnes més grans de l'escola.
     
  • Podem enregistrar les exposicions en vídeo per visionar-les després.
     
 
Arees curriculars: 
Cicles educatius: 

Afegiu un nou comentari

CAPTCHA
Aquesta pregunta és per comprovar que sou un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.
Imatge CAPTCHA
Introduïu els caràcters que es mostren a la imatge.
X
Introduïu el vostre nom d'usuari de Kitxalla.
Introduïu la contrasenya per al vostre nom d'usuari.
Carregant