Si fos un astre, m'agradaria ser...

Dm, 23/10/2012
Autoria: 
Laura Bartrons

Enraonem?

Guia Didàctica

 

  • En aquesta activitat pretenem treballar l'ús del vocabulari específic del tema i la construcció correcta de les oracions condicionals perquè en l'avaluació inicial s'han detectat força mancances en aquests aspectes.
  • En aquesta ocasió proposem que sigui el/la mestre/a qui triï les parelles de forma heterogènia, de manera que almenys un dels dos pugui oferir un model correcte.
  • El joc previ de les preguntes s'utilitza per suggerir més idees i ajudar a organitzar la informació.
  • En determinats grups pot anar bé modelar prèviament l'activitat proporcionant un exemple.

 

Durant l'activitat prèvia els alumnes poden consultar tot el material físic o en línia que tenen a disposició i que han anat utilitzant pel desenvolupament del tema. El paper del mestre/a anirà enfocat a afavorir l'ús d'aquest material i en ajudar a estructurar el discurs.

 

És recomanable que ja s'hagi utilitzat els vokis anteriorment, per poder centrar-nos aquesta vegada en l'enregistrament de la veu.

Tema del mes: 

Afegiu un nou comentari

CAPTCHA
Aquesta pregunta és per comprovar que sou un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.
Imatge CAPTCHA
Introduïu els caràcters que es mostren a la imatge.
X
Introduïu el vostre nom d'usuari de Kitxalla.
Introduïu la contrasenya per al vostre nom d'usuari.
Carregant