Anem a explicar com es fa...

Dll, 26/11/2012
Autoria: 
Laura Bartrons i Goretti Xiberta

Enraonem?

Guia Didàctica
 
  • En aquesta activitat pretenem treballar les característiques i l'estructura del text instructiu.  Partim de que és una tipologia que ja s'ha treballat en cursos anteriors i els alumnes ja hi estan mitjanament familiaritzats. En el cas que no sigui així caldria alguna activitat afegida de treball previ.
     
  • Elaborarem el pretext, en aquest cas oral, col·lectivament a l'aula per construir un model el màxim correcte possible. El paper del mestre es centrarà en dirigir-lo i reconduir-lo si cal.
     
  • Si el llistat de connectors no surt gaire complet, podem ajudar-los a ampliar-lo.
  • Per completar l’activitat i oferir més models podem demanar a un grup d’alumnes d’un altre cicle que ens vinguin a explicar alguna activitat que hagin fet ells.
     
  • Diuen els experts que el nivell més alt de coneixement s'adquireix quan hem d'explicar alguna cosa als altres. Darrerament ho estem utilitzant força i els resultats són bons.
Etiquetes: 
Arees curriculars: 
Cicles educatius: 

Afegiu un nou comentari

CAPTCHA
Aquesta pregunta és per comprovar que sou un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de correu brossa.
Imatge CAPTCHA
Introduïu els caràcters que es mostren a la imatge.
X
Introduïu el vostre nom d'usuari de Kitxalla.
Introduïu la contrasenya per al vostre nom d'usuari.
Carregant